> Co nabízíme > Poradenství > Marketing a prodej

STĚŽEJNÍ NÁPLŇ:

  • Studie trhů a konkurenčního prostředí
  • Definice typu hodnotové nabídky a návrhy rozvoje jednotlivých hodnotových nabídek
  • Vypracování segmentace trhů
  • Návrhy a implementace marketingových procesů
  • Návrhy a podpora implementace strategie, nástrojů a technik propagace prodeje
  • Návrhy a podpora budování rozvoje prodejních a distribučních systémů
  • Návrhy a implementace systémů řízení vztahů se zákazníky

IMPLEMENTAČNÍ PODPORA:

  • Příprava a podpora při realizaci marketingových kampaní
  • Podpora při přípravě a realizaci kampaní na podporu prodeje
  • Implementace CRM systémů
  • Implementace nástrojů a technik pro podporu prodeje

NÁSTROJE:

  • Metodika AMTERA pro přípravu a realizaci marketingových kampaní
  • Procesní model AMTERA pro marketing a prodej
  • Motivační programy pro prodejce
  • Školící a tréninkové kurzy pro rozvoj/ zdokonalení komunikace
  • Školící a tréninkové kurzy pro rozvoj technik prodeje

PŘÍKLADY REALIZOVANÝCH PROJEKTŮ:

      

Studie trhu dlažeb a obkladů a specifikace příležitostí pro české výrobky na trh v USA

Pro importéra Ambiance EuroStyle (Sarasota, Florida) byly vypracovány specifikace (technických + užitných vlastností a cenových limitů) potenciálních českých výrobků akceptovatelných trhem USA (na základě podrobné studie trhu dlažeb a obkladů USA).

Návrh a implementace postupu uvedení českých dlažeb a obkladů na trh USA

Projekt mimo jiné zahrnoval praktickou účast pracovníků AMTERA, s.r.o. při získávání objednávek od jednotlivých distributorů na Floridě a ujasňování užitných vlastností a logistiky dodávek českých výrobků.


 

Analýza trhu České republiky pro komoditu kosmetických přípravků

Projekt zahrnoval, kromě analýz a prognóz vývoje:

  • jednotlivých produktových segmentů,
  • distribučních kanálů,
  • rozhodujících výrobců,
  • postavení výrobců na trhu ČR,

také vyhodnocení:

  • jednotlivých trendů vývoje,
  • postavení Ch.v.d. Detecha na trhu.

Komplexní hodnocení prodejní a distribuční sítě

Projekt zahrnoval vypracování kategorizace interních zákazníků (distributorů a prodejců) a také analýzy, hodnocení a návrhy na změny v:

  • výkonech/ postavení interních zákazníků s ohledem na identifikované tržní příležitosti,
  • způsobů obsluhy interních zákazníků a komunikace s nimi.

 

Motivace a osobnost prodejce jako podmínka úspěšného jednání se zákazníkem

Výcvikový program (pro více než 100 pracovníků), zahrnující rovněž výcvik v technikách prodeje.


 

Řízení vztahů se zákazníky

Výcvikový kurz pro pracovníky marketingu a prodeje.



 

Marketingová studie globálních trhů spojovacích materiálů

Studie zahrnovala specifikaci:

  • globálních trendů vývoje (do roku 2015),
  • podrobnější ekonomické a vývojové trendy (do roku 2010) rozhodujících světových center,
  • nejdůležitějších průmyslových odvětví (pro odbyt prodej spojovacích materiálů),
  • prognóz vývoje specifických průmyslových odvětví (pro rozhodující světová teritoria mimo USA) do roku 2010 (ve vybraných případech 2020),
  • hlavních dodavatelů do jednotlivých odvětví (= odběratelů spojovacích materiálů), zdrojů informací pro možnou pravidelnou aktualizaci informací obsažených ve studii.