Co nabízíme
> Co nabízíme > Poradenství > Marketing a prodej
STĚŽEJNÍ NÁPLŇ:
- Studie trhů a konkurenčního prostředí
- Definice typu hodnotové nabídky a návrhy rozvoje jednotlivých hodnotových nabídek
- Vypracování segmentace trhů
- Návrhy a implementace marketingových procesů
- Návrhy a podpora implementace strategie, nástrojů a technik propagace prodeje
- Návrhy a podpora budování rozvoje prodejních a distribučních systémů
- Návrhy a implementace systémů řízení vztahů se zákazníky
IMPLEMENTAČNÍ PODPORA:
- Příprava a podpora při realizaci marketingových kampaní
- Podpora při přípravě a realizaci kampaní na podporu prodeje
- Implementace CRM systémů
- Implementace nástrojů a technik pro podporu prodeje
NÁSTROJE:
- Metodika AMTERA pro přípravu a realizaci marketingových kampaní
- Procesní model AMTERA pro marketing a prodej
- Motivační programy pro prodejce
- Školící a tréninkové kurzy pro rozvoj/ zdokonalení komunikace
- Školící a tréninkové kurzy pro rozvoj technik prodeje
PŘÍKLADY REALIZOVANÝCH PROJEKTŮ:
Studie trhu dlažeb a obkladů a specifikace příležitostí pro české výrobky na trh v USA Pro importéra Ambiance EuroStyle (Sarasota, Florida) byly vypracovány specifikace (technických + užitných vlastností a cenových limitů) potenciálních českých výrobků akceptovatelných trhem USA (na základě podrobné studie trhu dlažeb a obkladů USA). Návrh a implementace postupu uvedení českých dlažeb a obkladů na trh USA Projekt mimo jiné zahrnoval praktickou účast pracovníků AMTERA, s.r.o. při získávání objednávek od jednotlivých distributorů na Floridě a ujasňování užitných vlastností a logistiky dodávek českých výrobků. |
||
Analýza trhu České republiky pro komoditu kosmetických přípravků Projekt zahrnoval, kromě analýz a prognóz vývoje:
také vyhodnocení:
Komplexní hodnocení prodejní a distribuční sítě Projekt zahrnoval vypracování kategorizace interních zákazníků (distributorů a prodejců) a také analýzy, hodnocení a návrhy na změny v:
|
||
Motivace a osobnost prodejce jako podmínka úspěšného jednání se zákazníkem Výcvikový program (pro více než 100 pracovníků), zahrnující rovněž výcvik v technikách prodeje. |
||
Řízení vztahů se zákazníky Výcvikový kurz pro pracovníky marketingu a prodeje. |
||
|
Marketingová studie globálních trhů spojovacích materiálů Studie zahrnovala specifikaci:
|