> Co nabízíme > Poradenství > Programy změn a inovace procesů

STĚŽEJNÍ NÁPLŇ:

  • Návrhy a realizace změnových programů – programů zásadního zvýšení výkonnosti firmy (transformace firmy)
  • Návrhy a realizace programů zavádění/ prohlubování procesního řízení
  • Vypracování metodologie rozvoje procesního řízení a inovace procesů (na konkrétní podmínky zákazníka)
  • Projekty inovací procesů (Business Process Reengineering)

IMPLEMENTAČNÍ PODPORA:

  • Návrhy a realizace procesně koncipované vnitřní organizace firmy (včetně specifikace pracovních pozic)
  • Příprava a implementace motivačních systémů a systémů odměňování
  • Identifikace tréninkových a vzdělávacích potřeb/ realizace vzdělávacích programů
  • Příprava a implementace vybraných pravidel řízení - administrativních a kontrolních systémů

NÁSTROJE:

  • Metodika AMTERA pro zavádění a rozvoj procesního řízení a inovaci procesů
  • Metodika AMTERA pro tvorbu procesně orientované organizace
  • TPS – deduktivní metodika pro analýzu a syntézu procesů
  • IT modul QPR Process Guide včetně nástrojů modelování a simulace procesů
  • Nástroje pro analýzu a návrh
  • In company výcvikové programy

PŘÍKLADY REALIZOVANÝCH PROJEKTŮ:

     

Program Co zahrnuje úspěšná transformace firem a reengineering jejich procesů a jak aplikovat praktické zkušenosti amerických firem v našich podmínkách

Tento program AMTERA, s.r.o.:

iniciovala,
odborně připravila,

organizovala 
  (ve spolupráci s Jacksonville Chamber 
  of Commerce a Inventa Manager 
  Program).


Program se skládal:
z odborné přípravy v ČR
  (prováděné AMTERA, s.r.o.),

z návštěv firem v USA
  (obsah návštěv byl připraven a jejich
  průběh moderován konzultantem
  AMTERA).


(od roku 2005 člen skupiny Gorenje)
      

Program transformace Moravia, a.s.

Program zahrnoval 3 výchozí projekty:
organizační restrukturalizaci,
• zavedení procesně orientované
  organizace,
zpracování strategie firmy,
a dalších 10 vzájemně provázaných
  projektů.


Díky realizaci programů se dosáhlo navýšení zisků společnosti o více než 70%.


 

Návrh a zavedení procesně orientované vnitřní organizace SAZKA, a.s.

(včetně vypracování a aplikace Katalogu funkcí)


Vypracování metodiky zavedení procesního řízení SAZKA, a.s
.

(včetně úspěšné realizace pilotního projektu na ověření navržené metodiky v praxi)


 

Přechod na procesní řízení v LOK, s.p.

Projekt zahrnoval:
• analýzu stavu systému řízení podniku,
• vypracování detailního procesního
  modelu podniku,
• modifikace vnitřní organizace,
• vypracování komplexního programu
  přechodu na procesní řízení (na období
  3 let - více než 20 projektů).


 

Inovace procesů přípravy a realizace investic

Projekt zahrnoval reengineering (zásadní přebudování) komplexu procesů přípravy a realizace investic a také vypracování ročního investičního plánu a vyhodnocení klíčových investic (celkové investiční náklady více než 100 mil. Kč / rok).